loading...
مرجع خبری باشگاه لیورپول
NEXT GAME

aboalfazl بازدید : 8 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 این بازیکن ۲۰ ساله در دومین بازی خود برای لیورپول از ابتدا در این فصل از رقابت ها با نقشی متفاوت در مقابل اورتون به میدان رفت.

او نمایش فوق العاده ای از خود در این تساوی ۳ بر ۳ نشان داد و راجرز ضمن تمجید از عملکرد او در این بازی ، نوید دیدن بازی های بیشتر از او برای تیم اصلی را داد.

راجرز در این باره گفت:” من باید یک تحسین بزرگ از جان به خاطر پشت کارش کنم و این قابل توجه است که هیچ باشگاهی برای جذب قرضی او به جلو نیامد و تنها یک باشگاه لیگ یکی برای او پا پیش گذاشت.”

” او یک بازیکن جوان است و نیازمند بازی کردن است به همین خاطر من مجبور بودم  او را در بازی با آرسنال بازی دهم.”

” سوالاتی وجود داشت ولی هیچ یک باعث نگرانی نبود و من فقط احساس کردم من نیازمند بازی دادن او در بازی مثل این دیدار هستم و مطلع بودم که من نیازمند افراد هستم.”

” من به کسی احتیاج داشتم که باید چیزی از این بازی می دانست و او یک پسر فوق العاده است و  و او بچه ای صمیمی است و این یک امتحان واقعی برای او بود اول در مقابل میرالاس و بعد در مقابل دیولوفو .”

” من فکر می کنم که او عالی بود و وقتی شما به جایی مثل اینجا می ایید باید افرادای داشته باشید که بتوانید از ان ها دفاع کنید.”

” من به اندازه کافی او را در بازی و تمرینات دیده ام و موضوع این نیست که او در مقابل شش نفر در بازی تیم ذخیره ها بازی کرده است یا در مقابل ۹۰ هزار نفر ، او در هر دو نوع بازی شبیهه به هم بود و تحت تاثیر قرار نگرفت و این چیزی بود که من نیاز داشتم.”

” او بازی عالی انجام داد که به من چیزی برای فکر کردن در موردش داد.”

منبع : liverpoolfc.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول لیگ جزیره
    نام تیمبازیامتیاز
    1-آرسنال1228
    2-لیورپول1224
    3-چلسی1224

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 721